сряда, 18 март 2015 г.

Голямото откриване


Здравейте , майка съм от съвсем скоро  , точно 5 месеца минус 3 дни . Влюбих се в майчинтвото , то е най - прекрасният момент от моят живот .Сутрин малкото съкровище ме дарява с най- чаровната усмивка на света . Първата сутрешна усмивка , ах как да я опиша тя е толкова топла , приветстваща  , беззъба , лъчезарна  и любяща , през тази сутрешна първа усмивка виждаш колкото много любов можеш да дадеш и да получиш от едно малко същество с което се познавате от толкова кратко време. НО стига толкова за моето съкровище , приключих с краткото лирическо отклонение , не това няма да бъде блог в който ще се фукам колко прекрасно е да си майка и как моето момиченце е най- прекрасното и перфектно същество на света , не такава е първоначалната идея на блогът ми . Тук ще ви представям всяка седмица по един проект , проекта ще представлява изспирационна част и изпълнение .С годините съм насъбрала толкова много крафт идеи за декорации , шев и кройка , играчки , дрехи , мебели , картички и какво ли още не , а с новопридобитото ми умение да плета на една кука , творческият ми капацитет се разширява до безкрай . Имам толкова много папки с проекти които искам да изпълня , но все не ми остава време , е сега  им дойде реда да ги изтупам  от  прахът и да ги извадя от папките на лаптопа ми . Обещавам да се старая да показвам и обяснявам стъпка по стъпка всяка част от изпълнението им и да не забравям и да не се отказвам от изпълнението на проектите . Обещавам да полагам колкото може повече стараание в снимковият материал и обясненията , а не в ровене за още проекти из Пинтерест и всякакви подобни сайтове  в които загубвам по цели дни във възхищение и удивление .
Така открихме го блогът сега е време да ви представя първият проект за изпълнение . Ровейки се из безкрайното богатство на интернет попаднах на блогът на една много мила женица , тя предлага тъториъл как да си направиш кошница за Великден . Разглеждайки   снимковият материал и хвърляйки едно , две очи на  изписаното описание на процеса , стигнах до заклчение , че това е идеалният първи проект за мен . Перфектен във всяко едно отношение , красив , стилен , функционален , не прекалено тематичен и изключително практичен . Супер отговаея на всичките ми изисквания , значи можем да започваме .
На пръв поглед като материали ще ми трябват:
Ножица , плат , панделка , силикон и силиконов пистолет ,силиконова вата , картон и прежда за помпона .

Обаче аз смятам леко да усложня проекта като го надградя и добавч няколко прости цветенца и ушички на заедка , които да могат да се махат и на тахно място да се поставят цветенцата .Цялото това нещо  е за по- голяма функционалност на кошничката .
И..... така мисля , че е време да се захващам с майсторенето , малко по късно ще видите готовият резултат , пожелайте ми късмет и дано малката ми маймунка спинка повечко , за да успея да изпълня всичко :)
За сега Ви казвам до скоро виждане и Ви желая лек и  успешен ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар