понеделник, 30 март 2015 г.

Моята романтична картичка

Моята романтична картичка 

Наскоро попаднах на едно предизвикателство организирано от Картичкофейте , където ни предизвикват да направим своя тип романтична картичка . Ами това съм аз изобразена на хартия  джувки ,цветенца ,боклученца от моливи  и всичката тази феерия от цветове . На  картичката съм изписала едно лично послание а именно "You`re the color in my life ", в буквален превод "Ти си цветът в моя живот ". Толкова лично и описателно за мен е това послание , че някак резюмира целият ми вътрешен свят . Като завършек на картичката съм събрала боклучетата от моливите  представляващи малкият подреден хаус , същността на твореца .
 Без повече философстване и разсъждения Ви представям "Романтика от цветове ". :)





1 коментар:

  1. Много оригинално! Страхотна, цветна и много слънчева картичка си ни показала! Благодаря за това, че ни обясни по какъв начин чувстваш романтиката. Много съм съгласна с теб! =) Радвам се, че я показа в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване